Happyface

idag är det happyface.. i alla fall hela tiden efter jobbet..

Började med att jag försov mig.. vaknade runt kvart i 7.. eller aa mamma väckte mig.. fick skynda mig.. de konstiga i det hela är att jag hann.. haha.. men iaf det är ju bra det.. gjort sallader hela dagen.. de e najs..

På eftermiddagen när jag var klar skulle jag lämna alla konservburkar.. vad tror ni händer ?! Skäär upp fingret.. eller aa de va inte så farligt.. men ont gjorde det som tusan..

Efter jobbet kom Brushaaan och mötte mig en stund.. snackade lite skit och sen skulle båda vidare.. haha.. vi ska förhoppningsvis ses imorgon då kan vi ta igen allt ;D ...

Hem.. åt.. men fastnade lite i msn.. säger ej varfför.. hahaha... iaf .. sen drog jag niklas och jenny till rinmans lekpark.. chillade lite... efter blev de lite segt så vi drog till fröslunda.. satt o rökte vattenpipa och hade mysigt.. johanna och emma kom ett tag också :) ..

Haha.. sen sprang vi hem för att se på studentfilm som thomas kom med idag.. lovaar kunde inte sluta le när jag såg den.. gaaah va lycklig jag va.. och det syntes verkligen.. om man bara kunde få uppleva den dagen igeeeen :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0