Myskväll

shuuuhuu alla kärleksfulla ;D

Senaste dagarna har jag hängt med kusinerna :D.. jobbat hela helgen .. de har väl gått braaa ;D.. blir glad sen när alla pengar rusar in.. haha..

igår gjorde jag inte mycket.. eller jo de gjorde jag.. haha.. ja jobba, sen hem lekte med Kevin, sen kom jenny penny.. då åkte vi tilll v-rås och hämta grejjs.. och sen hem.. ut till fröslunda och rökte på.. mitt på asfalteeet.. hahahaha-- mobbade`??? nej inte alls.. bara wannabies.. hahaha.. iaf.. sen kom emma o johanna.. satt o snacka lite.. senare drog vi hem.. sen från ingenstans åkte vi till v-rås igen.. kolla bilarna.. sen hem och somna fort som fan.. hahha.. sköönt

idag skulle ja jobba.. försov mig lite.. men va gör det om hundra år.. :D..  efter jobbet blev de att cykla hem.. äta och sen har ja chillat med jenny och sen kom jessica.. vi hyrde film sen satt vi och myste i mitt rum med två filmer.. de blev i taket lyser stjärnorna och enn skräck... dem va såå bra.. har typ aldrig gråtit så mycket för en film.. haha.. tårarna ba sprutaaa..

nu sitter vi och röker vattenpipa och chillar.. med musik..

undrar om vi somnar i natt?! hahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0