Snabb uppdatering ;P

17 / 7 .. Idag jiobbade jag.. de va seegt som satan ;D.. men iaf.. efter jobbet mötte jag jenny.. vi gick hem till mig.. åt... och sen satt vi vid datan lite.. sen gick vi ut.. vi gick till en lekpark.. den e sjuukt kuul ;D.. hahaha.. vi lekte värre än barnen.. iaf sen senare gick vi ti affären köpte lite gottish.. och gick hem... senare fick vi besök av emma och johanna =).. vi hade trevligt.. rökte vattenpipa.. snacka.. och sådär...

igår åkte jag och jenny med till landet eftersom vi ville sola.. vi blev rätt bruna.. eller aa.. lite lite iaf.. ;) .. haha.. sen skulle vi bada, men ja kom aldrig i.. haha.. men aaa så kan det vara när man är en badkruka.. ;D.. sen åkte vi hem ... jenny fixa sig och gick till åp.. jessie kom så vi skulle gå ut en stund, men kände att de kunde börja regna när som.. så vi gick till affären handla och hem och gjorde våfflor ;D... när de va klara såg vi på film och åt våfflor ;D.. gottt vareee ;D... haha..  vi dävcka väl runt 2-3 ... blev väckt 6.. :S... av att de plinga på dörren.. kan säga att ja blev relativt sur..


Idag.. ja va ska man säga.. dagen har precis börja.. vakna för en stund sen.. sitter här och väntar på att de andra ska vakna =)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0