Besviken ..

Igår var det full fart i disken på jobbet.. det var egentlgien itne mycket att göra, men jag var inte på bra humör eftersom jag försov mig och fick kasta mig på cykeln..

efter jobbet cykla jag och niklas ut till borsökna.. hälsa på moster..vi planera massor.. och så låg vi ba på studsmattan och chilla.. haha sen cykla vi hem igen... vi gjorde varma mackor och sen blev de film.. efter blev de dusch sen godnatt ;D

Idag vaknade jag skapligt.. jobbat hela dagen.. vi fick smörgåstårta på jobbet .. den va najs faktiskt.. riktig god.. inte sådär torr som de brukar vara när man köper färdig .. ;P.. när ja kom hem va jag helt slut, men kevin är här så jag kan inte vila just nu.. det får bli senare..

Idag är jag minsann besviken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0