: )

igår var jag på dop .. min kusin dotter skulle döpas.. eller först vaknade jag upp hos min kusin, eftersom jag sov kvar där ;P.. och sen städa ja lite efter mig sen blev de hem och fixa sig.. och sen iväg på dop.. hon är så söööt lilla felicia =) ..

efter blev de åka hem och äta lite och sen kom min älskliing.. gissa va han gjort :P Rakat av allt hår.. hahaha.. men  han e fin ändå <3 även fast ja älskar hans affrooo.. ;D .. iaf vi myste, titta på en bra film på tv.. beauti eller va den hette.. riktigt bra va den.. sen gav jag han min present till honom eftersom ja inte träffat han innan och han fyllde år för nån dag sen =) ... Han bleeeev sjuuukt glaaaad för deeen ;D .. värsta kramen och pussen fick ja med.. haha :D:D .. de e alltid kul.. ;D...

Senare åkte han hem då kommer jag faktiskt inte ihåg va jag gjorde.. hahaha .. jo juste jag fixade lite på min blogg här.. som ni kanske kan se.. men förstår ej de där jävla stora avståndet i mitten =/ .. någon som vet hur man kan fixa det ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0