Jobb, jobb och jobb ;P

Tisdags va min första dag på jobbet för i år.. de va rätt nice.. fick va med grönsakerna.. göra sallad och så.. sen fick jag va i köket och kolla och så.. när jag kom hem var kevin och jessie här.. så då va ja med de ;P ..

Igår var det jobb igen..  fick vara i specialen.. de va så komplicerat men ändå rätt kul.. fick göra gröt, såser, soppa och mos.. hahaha.. jobbigt att de inte va så varierande, utan bara samma hela tiden, men men.. ;P  efter åkte jag hem till mina kusiner, solade lite och chilla vid tv.. haha de blev att se fotbollen, Sverige vann stooort mot malta ;D...

idag har jag jobbat igen, men slutade typ 1.. men stannade kvar eftersom att vi grillade hamburgare.. gott va de ;D.. nu har jag precis kommit hem.. får se vad som händer... kevin kommer iaf snart..

Senare kanske ni får se bilder på mina jobbar kläder.. hahahaha.. de e så fina.. spec min keps ;D

Kommentarer
Postat av: Ekke

hahah ahr du keppe?? :P

2009-06-11 @ 22:34:57
URL: http://ekkis.blogg.se/
Postat av: sofia

SvAr ekke: YEAAAAH ;D du ska se den sen hahaha

2009-06-12 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0