MOFF på hög nivå..

haha aaa men igår va jag ledig så jag sov över hos jenny från torsdag till fredag.., skulle följa med henne till skolan.. jo hon har sommarlov men hon skulle läsa upp nåt ämne.. iaf vi vakna väl runt halv 8 .. eller jag gjorde det iaf.. haha.. vi åkte dit..

jenny hur trevlig som helst säger : " Är det okej om min kusin är med mig idag?
läraren: " Neeej hon får inte vara med "
Jenny: " meeh hon kommer från sthlm ofta jag bara ska lämna henne ensam kvar hemma !?! "
Läraren: " de e väl roligare för henne om hon sover länge än att hon sitter och tittar på dig. hon kan sitta utanför så kan hon få äta här iaf "
Jenny: " meh då sitter jag också här ute, ofta ja ska låta henne vara själv "

hahaha helt otrevliga lärare, man brukar säga hej och man brukar presentera sig... men men iaf.. efter en lång dag där, åkte vi hem till henne igen och sen chilla vi bara tills alla släktingar kom.. hahah.. vi skulle fira jenny :D som blev 15 år förra veckan.. =) ..

Emelie kom också.. alla va så fixerade av henne, för man träffar ej henne så mycket och hon är grymt sööt.. haha :D.. iaf .. malle va här med, kevin, mamma, pappa, niklas, virre, aaa u named it ;P ..

När alla åkte så va de ba jag, jenny, carina och malle kvar..  haha.. carina ba " fan va hungrig jag är, nån mer som vill ha kebab " hahahaha .. hon åkte och hämta två kebab pizza medans vi kollade på talang finalen ;D..

sen när hon kom moffa vi i oss massor.. hahaha...

 

Kommentarer
Postat av: virre

ja det var jätte trevligt.. tårtan var hur god som helst :P<3<3

2009-06-13 @ 15:56:11
Postat av: sandra

bra av läraren! håller på honom!

2009-06-14 @ 11:24:39
Postat av: Sofia

Svar Virre: Jaa den va jättegoood..



Svar Sandra: Men nej, asså de va frivilligt att komma dit.. och hon kunde inte ens hälsa på mig.. j'vla tjurapa va hon :)

2009-06-14 @ 13:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0