regn regn regn

igår gick jag till skolan runt 10.. vi fixade lakana till flaket och pressenter.. sen blev det att tärna studentlåten.. den sitter inte än, men får öva in den.. hahaa..

Efter det åkte vi ut till Görans hus och fikade och spelade volleyboll.. haha... vi fick smörgåståårta.. ja älskar de,men dem som de hade köpt va inga goda :(.. tyvärr, men sen kom Päiivi med tårta.. som hon hade bakat själv.. guuuu så gooood den va.. haha ..

iaf sen åkte vi hem då va de kusin som vänta på mig.. hon färga håret och mina ögonbryn och plocka de .. de blev bra och blev nöjd med de.. =) .. sen laga vi mat.. mums säger jag.. haha..

sen åkte vi till mamma på sjukhuset och sedan blev de landet =) ..



idag vaknade jag väl runt 9.. tvätta från 10 till 1.. gick bra.. sen åt vi.. kebab blev de.. mycke gooottt.. haha men dog efter halva.. iaf sen åkte vi och handla jag och papi... sen skicka mamma sms och sa att hon fick komma hem.. så lycklig ja blev.. ja ba skrek typ i bilen ba " PAPPA, MAMMA FÅR KOMMA HEEEM " hahaha..

vi åkte och hämta henne iaf.. sen hem.. jag rensa min garderob.. precis när ja va klar åkte vi och hämta moster sen handla.... åkte till landet och fixa och sedan hem.. åt och nu sitter jag här :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0