STUDENT 09 - OFÖRGLÖMLIG

I lördags vaknade jag 6:00.. för att gå upp och äta lite frukost för att sedan bege mig till Djurgårn där alla studenter ( de flesta ) hade sin champange frukost.. när jag kom dit märkte jag att va va typ den första som kom.. haha.. iaf sen droppa de in folk...  hahaha champange är inte så gott så jag blanda ut det med cider.. hahaha.. iaf.. runt kvart i 8 kom pappa och hämta mig.. jag åkte hem och fixade mig direkt.. jenny hjälpte mig att locka håret .. och sen sminka jag mig och klockan drog iväg.. klockan närmade sig 10.. och de va dags att ge sig av.. mötte ellen och några andra klasskompisar i skolan.. tog lite bilder, sen kom de andra.. Alla va sååå fina.. :D

De va dags för skolfoto eller studentklassfoto eller va de heter.. haha.. hoppas den blev fin, har iaf beställt den.. =).. alltid kul att ha sånt som minne.. efter blev de att dra till gympa salen där de va massa spex och så.. skiit kuul.. underbart att de lagt ned så mycket tid för att få oss lyckliga..

efter gympasalen gick vi tillbaka till klassrummen .. där vi åt och skrev i mössorna.. och sådär.. fick betygen .. och lärarna höll tal för osss... helt underbart.. haha bara lycka och glädje..

Sen va det dags för gympasalen igen, för mer spex och utdelning av stependier.. haha eller hur de stavas.. what eveh :D .. hahaha... de hade gjort låtar om alla linjer.. och så va de så sjukt för de sjöng om att alla i handel var så billiga och skit och alla i handel ba skrek och aplåderade.. hahahaha.. de va lite sjukt.. bästa låten va nog till smit. hahahaha.. :D..

iaf klockan närmade sig 2.. Shiiit .. vi stod precis utanför dörren.. och när dörren öppnade sig.. guuu va lycklig ja va.. hahaha.. sprang ned för trappan.. problemet va att ja ej hitta familjen och alla.. hahaha fick ringa och till slut ser ja thomas springande med en filmcamera och ba filma hahahaha.. sen fick ja massa grejer.. tack till alla som kom.. haha.. och alla ville ta massa kort och såå.. :D .. log på alla.. hahaha fetaste leendet ever.. hahahaha..

iaf vi sprang och leta efter mitt flak.. när ja kom upp på flaket kunde ja ej sluta skrika och le och allt.. de va en helt underbar känsla.. sen börja vi åka iväg... guuu vi skrek som fan och ba skrek o skrek och massor.. på flaket va ja nog som lyckligast under hela den dagen.. haha.. vi hade så kuul.. och de ska bli hur kul som helst att se filmen som kommer att fixas.. hahaha.. när vi mötte andra flak tog alla ut händerna och skrek.. mitt i allt kommer nån och snor min cider.. hahaha jävla idiot .. hahaha..

vi åkte runt typ till 5... vi skulle släppas av vid ekängen.. haha... ja leta efter pappas bil men hitta den inte så ser ja thomas komma ännu en gång med filmcam ut ur en snygg bil.. hahaha.. Vi åkte till landet, igenom stan.. vi skrek och tuta och guud alla blir så glada när de ser en student..

Ahhahaa på landet hoppa ja ur bilen och bara skreeeek som faeen.. hahaha... vi åååt och sen blev de present öppning.. fick massa fina presenter.. tack så jättemycket för de.. sedan kom alex förbi och hälsade på :P.. efter ett tag åkte vi in till stan för vi skulle på förfest.. vi små drack lite i bilen haha.. men de får man på studenten ;P.. hos ellen börja vi dricka, snacka, vattenpipa, äta lite gott och sådär.. mysigt =o)

På bussen påväg in till  blå sen .. sjöng och skrek vi massor.. haha.. några snorungar försökte göra oss ledsna genom att säöga att vi inte kan sjunga.. men ikke pikke de lyckades de inte med ;D..

På stan mötte vi kosar och hans kompisar.. sen gick vi mot blå.. kosar va så fiiin.. haha aldrig sett honom i kosytm och sådär innan.. jättefiiin :D <3..., ahaha.. på blå iaf.. så va alla helt lyckligaaaa och hoppa och sjöng och allt.. haha de va så jävla kul att se ...

Runt 1 gick jag och älskling hem.. kunde ej gå i mina skor så ja gick barfota.. hahaha.. smack smack sa de.. hahah iaf när vi kom hem somna vi typ direkt.. prata lite sen somna..

TACK ALLA SOM GJORDE  DENNA DAG TILL NÅGOT SÅ PERFEKT SOM DEN BLEV ... STUDENT 09 - OFÖRGLÖMLIGT!!

 
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0