Student snart

Ohh idag är det bara fyra dagar kvar till studenten.. FYRA dagar.. asså ohh.. och vet ni??? det ska tydligen regna på studenten.. gör det de så blir jag ledsen... på allvar.. det får INTE regnaaaa :(


idag har jag iaf tränat studenlåten.. fick känslan av att de e näääära nu.. haha :D härliigt.. kan inte den riktigt än men de löser sig... 

efter "skolan" va ja med ellen, alex o kusiner.. först åkte vi till stan och fixa lite.. skulle köpa färg till ögonbryn, sen åkte vi till maxii där jag köpte hårfärg sen hem till mig och åt mat.. hahaha.. gott vare.. o ja typ moffa som alltid =D

haha... sen drog vi och sola.. eller aa jag sola lite.. och efter blev de bakning, och efter de fixa kusin mina ögonbryn och håret.. :D NAAAAJS .. och tack för hjälpten kusiin <33333

Kommentarer
Postat av: alexandra

3 fucking dagar!!!!!

2009-06-03 @ 18:33:24
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0