trött och sliten..

jag har inte skirvit på ett tag nu och de e för att jag e och har varit sjuk..

midsommarafton firades hos min kusin.. det kom massa gäster.. vi åt .. spelade och tog de lugnt ;P ..

midsommardagen ( igår ) så jobbade jag,... bara jag och en till.. de va seegt eftersom ja ej mådde bra, men klarade hela dagen.. och de va segt för de fanns typ inget att göra.. men men.. efter jobbet åkte ja till kusin och sen kom hon över.. haha

hon va verkligen galen.. vi kollade på film.. allt flyter.. den va rätt bra faktiskt.. haha.. sen tände vi ljus och rökte vattenpipa.. mys mys .. haha.. sen från ingenstans börja hon ba ropa på andar.. hahaha... och en påse börja röra sig.. haha fyfan va vi skreek.. haha ..

idag vaknade vi väl rätt sent.. vi fixa oss.. åt.. och sen gick vi prommenad.. efter de bakade vi lite.. mums och kolla på grynet.. HAHAHA.. hon e såååå sjuuuuk !!! .. 

Sen så ringde pappa och sa att de e inbrott hos oss i sommarstugen.. KUKHUVUN assåå... hur moget e de att sno andras grejer?!?! .. seriöst.. skaffa er ett liv !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0