ÄNTLIGEN HELG!!!

Idag vare helt segt att vakna.. hahaha.. gick upp 8 och jag började halv 9.. lyckaaat.. = /  Men jag HANN !! hahahaha ... helt chokad.. men det gjorde jag.. rättskunskap första lektionen.. vi ska ha prov nästa vecka så vi gick bara igenom massa och sådär.. sen svenska.. och så religion.. vi har precis börja med tema gud.. =) .. det ska bli intressant.. jag tycker om religion faktiskt.. lite tråkigt bara när man går igenom alla lite snabbt på yttan.. 

sen lunch.. äcklig mat så åt inget.. sen hade vi ingen historia, men jag stannade och gjorde läxförhör ... de gick bra.. de andra ska ja göra nästa vecka... så de e bara plugga...

skulle träffa k idag men de e tydligen kurdisk nyår idag så.. grattis alla kurder ;P..
Så det blir att vara hemma och ta det lugnt.. kankse pluggar lite .. vet inte men jag är på ett super plugg humör.. hahaha =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0