Bild power ;P

Hittade en massa gamla bilder, hahahaha.. tänkte lägga upp några här så får ni se :)


Börjar med denna..
Här är då min kusin, hennes kille och deras nyfödda dotter..
söta eller vad säger ni :D ?

Grattis Grattis



Här är min syster och Kevin .. Utanför mig när de va cirkus..
vi tittade på elefanterna och kamelerna ;P



Haha ,.. här är jag.. bakifrån var håret fint..
men no coment för framifrån.. hahaha



Här är sötis kevin.. 1 år gammal kankse ?!
han skulle klippa sig men fastnade helhjärtat för vattensprutan
då passade moster ( jag ) på att sätta upp håret i en toffs :D




Hahaha .. aaa men inget snack om saken att ja älskar
och saknar mitt lååånga hååår..



Denna dag minns jag som igår.. hahaha..
jag och brushaaan ute på äventyr.. fyfan :D


Kommentarer
Postat av: brushii

afrroooo! :D



ååå vi måste dit till rushekanan igeeen sen :D

2009-03-23 @ 19:09:41
Postat av: sofia

Svar brushiii: HAHAHHAA SEXIGT VA ;D ?

hahaha hell yeaah att vi ska :D hahaha

2009-03-23 @ 20:35:06
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0