Brushaan tycker att jag ska svara på dessa.

1. Tre namn jag lyssnar till: Fia, Sofia, Brushaan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mina ögo
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så blyg.
4. Detta är jag rädd för: Haha... höjder och mörker
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Minst en kram, massa kärlek och musiiik
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Kinesiska, dricka kaffe och stå på händer och sitta samtidigt ..
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med nära och kära, som brushaan min ;)
8. Detta vill jag göra just nu: Vet faktiskt inte.. se nån riktigt bra film kanske :)
9. Bästa känslan: Att vara käääär :D
10. Värsta känslan: Att bli sviken
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Ärlig, snäll, rolig osv.. Ett hjärta av guld = )
12. Är jag kär just nu? jaaaa.
13. Jag vill gifta mig: Jaaaa
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Gifta mig, skaffa barn, få bra jobb, resa massor.. osv
15. Min käraste ägodel: Mobilen helt klart.. Rör du , dör du ;)
16. Något jag vill ha i present: Pressenter är inte viktiga.. En fet kram skulle va mysigt
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukis, linne, luvtröja ;P
18. Favoritkläder: Leggings :)
19. Favorit djur: Apa<3
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Ohhh.. kärlekslåtar faller ja ofta för =/ .
21. Favoritlåt just nu: vet faktiskt inte..
22. Roligaste ämne i skolan: Matlagning, idrott och svenska..
23. Tråkigaste ämne i skolan: Hmm.. haha.. Historiaaa
24. En bok jag gillar: Farlig önskan
25. En film jag älskar: Crazy/Beauiful
26. Favorit tv-program? Andra avenyn, ghost whisper.. m.m
27. Favoritdoft: Finns många, har ingen favorit.
28. Detta äter jag gärna: Tacos..
29. Dricker helst: TE eller fanta
30. Favoritgodis: Mmmmarabouuuu hahaha eller torkad banan
31. Hit vill jag gärna åka på semester: grekland
32. Färg på mina ögon: gröööna
33. Min längd: 168 cm.
34. Jag tror på: Mig själv ! hahahaha
35. Jag spelar: Musik på högsta volym
36. Person jag beundrar: min syster.
37. Så här bor jag: i en lägenhet
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga, mamma vattnar de ;)
39. Det här tänder mig: Hemligt!
40. Det här gör mig avtänd: Hemligt!
41. Favoritfärg: Grön och röd
42. Favoritcitat: Hahahaha... kommer ej på nåt nu
43. En hemlighet jag vet: Haha försök inte
44. Bästa present jag fått: fått massa braaa
45. Senast köpta skiva: .hahahahaha .. typ nån skit gammal.. kommer inte ens ihåg
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Hmm.. ögonbryn? hahaha
48. Udda förmåga/egenskap: Hm inte som jag kommit på än :D
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Apa.. eller katt för aattt ja e så lugn.. hahahaha
50. Vad lyssnar du på just nu? Jordin Sparks
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Skola, hem, syrran kom.. ska väl se nån film o plugga kankse
52. Var är dina föräldrar födda? Eskilstuna.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Picasa.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Ming Palace eller Bamboo city
55. När badade du i en pool senast? Hos Ellen typ.. hmm.. förra eller förrrförrra sommaren.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Neeej.
57. Hur många barn vill du ha? 2 - 3.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock och sånt där.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Neeeeej !
60. Vad har du för TV-kanaler? Hahaha .. de vanliga + några
61. Har du åkt moped någon gång? Hahaha aaaaaa.
62. Har du busringt någon gång? Jaaaa.
63. Har du fått felparkeringsböter? Neeeeej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Neeeej jag är ju höjdrädd
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Åbo :$
66. Har du en egen trädgård? Nej, eller bara i sommarstugan.
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Kalle Anka?
68. Kan du alla orden i nationalsången? Kankse ;P
69. Badkar eller duschkabin? Badkar...
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Stomp the yard
71. Favoritpizza? Kebab.
72. Chips eller popcorn? Chips.
73. Vilken färg på läppstift använder du? .Rosa .. eller annan ljus färg.. men använder de sällan..
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Neej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Neee hahaha.

76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Corner med brushaan och carrro.
78. Favoritchoklad? NÖT
79. När röstade du senast? Har ej röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist? äter ej tomat..
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Neeej. tyvärr..
82. Är du bra på matlagning? Jappp det klart jag är braaa !
83. Klarar du att tanka själv? Hahahahaha.. meeeen ,.. jaaaaaaaaaaaaaa :D
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Aaaaaa
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Neeeep.
87. Vad var det senaste du handlade? Nötter
88. Har du kräkts offentligt: jaaa:$
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaa
91. Har du ringt något betalnummer: Neeej
92. Kan man vara vän med sitt ex: jaaaa
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Syrraaan, men de va länge sen
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Njaa, fick de senare ;P haha
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Inget faktiskt..
96. Vad har du i din väska: Massa skolböcker.. har inte packat upp än
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Lyssna på musik och smsar
98. Vad är du tacksam för idag: Hm.. att de e helg..
99. Var hittade du den här listan: . i brushaaans bloggg.. hon ville att jag skulle svara såå ;)
100. Två personer jag vill ska fylla i denna enkät:  Hmmm .. Två friiivilliga :D


Hopppas du är nöjd för svaren brushaaan ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0