fredag .

Idag började skolan med ett prov.. rättskunskapsprov.. det var inte så svårt faktiskt som jag hade trott, frågan e bara hur det gick.. jag gjorde allt.. så hoppas jag får iaf godkänt, hellre att ja får vg.. men det återstår att de.. just nu blir jag nöjd för vad som helst.. jag börjar bli så skoltrött.. efter de va de svenska.. och så historia.. vi gjorde väl inte så mycke.. kollade på lite filmklipp om andra världskriget och sådär..

lunch.. lunchen va god faktiskt.. skönt det.. hahaha.. sen gjorde ja klar historian ( en läxa ) och så gick jag hem.. efter ett tag kom syster hem till oss.. då snacka vi lite och då hade mamma somna och bror är sjuk ( krya på ) .. då sa ja åt syrran att ja följer med henne hem .. haha så vi gick en promenad till ica och handlade.. sen hämtade vi kevin på dagis.. och vet ni vad sötungen säger ? :S

Citat från kevin " Gabriel jag ska gå hem me fia nu. Hon är min kompis vettu "

Asssåååå heeeelt sööööt :D

haha och så gick vi hem till dem... vi lekte lite och sådär .. såg tv.. toog det lungt.. och så åkte vi med Tq hem hit.. jag och kevin.. vi lekte lite och så gjorde vi milkshake .. sen sminkade han mig :D .. haha.. han tycker om de ;P .. och så spelade vi lite första klasss på datorn.. :D ..  sen åkte han hem..





då kollade jag på lets dance och segade.. mitt i allt somnade jag.. hahaha.. vaknade väl runt 10 kan ja tro.. och vinnaren bleeeev, precis som jag trodde.. MAGNUS SAMUELSSSON


Grattis Grattis

Någon mer som är glad över att han vann ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va ful han är, mangus alltså, inte kevin... fy fan... han e vacker med eller utan spackel. =)

2009-03-28 @ 09:46:40
Postat av: Slyyn

Yeey, Magnus! :D:D:D

2009-03-28 @ 18:15:13
URL: http://slyyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar anonym: hahahaha yeeeeyyy tänkte väl hörru hahaha

2009-03-28 @ 18:34:20
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar slyyn: hahaha hell yeaaah.. hejjade du med på honom?

2009-03-28 @ 18:34:53
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: Slyyn

Sv: Såklart jag gjorde, ringde typ 7 ggr med ;) Hhaha.. Han lär ju haft de svårast under hela tiden med sina muskler, så han förtjänade att vinna ;D

2009-03-28 @ 19:20:49
URL: http://slyyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar slyyn: haha härliigt, själv ringde man aldrig.. vaknade väl när de skulle ropa ut vinnaren.. hahaha.. men jag hejade först på morgan, men utav laila och magnus e han en klar vinnare :D

2009-03-29 @ 10:10:51
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0