Godmorgon

Jag glömde skriva igår.. men va i skolan.. sen efter skolan kom brushaan till mig.. vi nörda vid datorn.. och så ååt vi.. pasta självklart.. älskaaa... haha och så gick vi till lidl och köpte olika slags nötter.. jag pistage och hon jordnötter typ me choklad på ;P.. båda e mycke goda.. muhaha..

sen tog vi bussen till nyfors.. och så gick vi ned till stan.. vi mötte jenny där.. vi satt och vänta på moster.. hon va seg ( hon inte ingenstans att parkera ) så vi satt o snacka lite och såå.. treevliigt.. sen kom hon.. då åkte brushaaan hem ( tack för en trevlig dag, som vanligt :D )

vi börja träna.. de va skönt faktiskt.. vi tränade väl typ 1 och en halv timme.. =) .. sen åkte vi hemåt... när jag kom hem gjorde jag väl inte så mycket.. satte mig här och luffa och så tv och sådär.. sen däcka jag väl.. hahaha va så trött..



Idag har jag Sovmorgon.. skönt det.. börjar 20 över 10.. :D.. så ska gå snart.. vaknade runt 8.. ringde runt, så nu har ja fått en tid ;P .. höhö ..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0