igår och idag ;P

igår va de en lugn dag i skolan.. kom tidigare föratt plugga projekt.. så nu har vi kommit aslåååångt.. hahaha iaf om man jämför med alla andra ;D ... gooood...

efter skolan gick jag hem, åt.. sen gjorde ja lite våfflor.. hahaha...eftersom de va våffeldagen.. de blev väldigt goda.. hahaha fast de va bara jag och pappa som ville ha.. bror va inte hemma ;P men han åt senare.. haha :D.. kul när folk gillar vad man lagar ;) ..

sen så kom kosar .. och ja låg och titta på rally brudar.. hahaha fast jag fick inte titta klart, för att han hade tagit med siig bilen sin så han ville visa den och köra runt .. så vi åkte till västerleden för han skulle äta lite.. han bjöd mig med.. tackar tackar :D .. sen skulle han skjutsa en kompis :P ... och så åkte vi hem till mig.. såg klart på filmen.. den va helt okej... hehe .. så satt vi och myste.. :D .. älskar att mysa med han :$ hahaha :D

sen åkte han hem.. då gjorde jag inte så mycket.. såg lite på big brother sen somnade jag





Idag var det också luugn dag i skolan idag.. gjorde inte så jättemycket.. blev lite irriterad bara när folk ska komma med rätt så dryga kommentarer =) .. och på klassrådet tog läraren upp att vissa i klassen vill möbblera om för att vi ej ser bra.. och jag är en av de.. och de står jag för... men jag vet att det var fler som inte gillar sin plats.. men som tyvärr inte vågade eller sa det : ) men men..

Efter skolan åkte jag in med mickis till stan.. haha.. så mötte jag brushaaan... vi träffa malik lite..snodde lite godis av han ;P hahaha.. och så skulle vi till biblioteket och plugga..ja o brushaan.. de blev väl inte så jättemycket gjort.. vi hade mycke att snacka om.. hahaha.. inte bra med tanke på att jag har prov imorgon.. men så kan det gå.. Efter vi snackat i typ 40 min så blev vi hungriga.. vi skulle gå o äta kebab,. men båda e lite halv fattiga just nu så vi skynda oss hem och tigggde lite pengar av mami.. hahaha.. och så tog vi kebab tallriiik... såå goooootttttt :D  sen  gick vi runt i stan lite hit och dit... awww kollade på skor... brushaan hitta ett par riktigt najjsiga... och så hitta vi helt söööta klänningar.. studentkläännningar.. awwwwwwwwwwwwww :D ... men vi får se om ja ska köpa den eller se efter nån annan :D






Hahaha och så åkte vi hem.. och nu sitter jag här och typ e helt seeg.. har prov imorgon så nu blir det att stänga av datorn och plugga för fulll rullle :D Ciaoooo ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0