Igårkväll .

Melodifestivalen blev det igår.. trevliigt... Mot alla odds så kom Snälla snälla låten TVÅA =/  helt sjuuuukt.. och så vann opra låten ;P kommer inte ihåg den men aaa..

S kom och vi åkte och hämtade Alex i västerås.. vi satt o snacka massor i bilen.. trevligt trevligt... vi åkte in mot centrum.. gick runt lite .. och checka in allt haha och så gick vi in på café stugan.. jag och alex tog banan smoothie.. den va väldiiigt good.. vi satt och snacka och hade trevligt..

Vid 12 stängde det.. då visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi åkte runt lite..  :) sen åkte vi hemåt till eskilstuna .. när jag kom hem satt jag lite vid datorn sen somnade jag .. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0