Kevin, brushaaan, tv

Hade utvecklingsamtal.. det gick riktigt på faktiskt.. hehe fick massor med komplimanger och allt..
efter de följde brushaan med mig på finskan.. vi kolla på film.. seeegt men aaa :P ..

sen gick vi hem till mig och ååt.. pasta... jag o kevin laga mat.. duktiga är vi.. haha.. och så gick vi ut en stund.. vi gick till björktorp för att gunga och så... vi åkte rutchekana ( hur de än stavas så förstår ni va ja mena) och gunga och så..

sen tog vi bussen hem till mig och brushaan åkte hem.. jag och kevin kom hem.. vi fika lite och lekte.. kevin provade på att gå på toaletten :D .. duktig.. haha..

Har duchat,sen såg jag på den rätta för rosing och nu ser jag på andra avenyn.. älskar den :D


Kommentarer
Postat av: alexii

ja missade den rätte för rosing :( BUHU

2009-03-18 @ 12:50:14
Postat av: Sandra

Vilken fin liten pojke... Han skulle man vilja bita i =)

2009-03-18 @ 20:13:38
Postat av: sofia

Svar Alexii: awwww... synd.. men du får se repriset :P

2009-03-19 @ 09:48:40
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar Sandra: jo men visst är han fiin.. fast han får du inte bita i ;) .. då blir hans moster sur på dig.. GRRRR

2009-03-19 @ 09:49:22
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0