Lördag .

Vaknade runt halv tio i morse..lagom tid tycker jag.. syrran ringde och vi skulle åka till stan med kvart över bussen..  direkt när jag kom på bussen vill kevin springa med mig lääängst bak i bussen.. hahaha så vi satte oss där bak.. sen gick vi runt i stan.. S skulle titta efter en parfym, som ja köpt till pappa.. hahaha men vi hitta inte den någonstans så.. men sen ville kevin åka bilar, så då gick jag med honom och åkte bilar.. han tyckte det va jättekul :D de e så härligt att se honom glad.. man blir liksom glad själv..

sen åkte vi alla tre hem till mig.. vi åt tacooos.. mycket gottt.. :D.. haha sen sjöng jag och kevin och spelade både brootttning och spiderman.. Naaaaajs Naaaajs.. han är väldigt duktig på det faktiskt..



          



Nu sitter jag här och tar det lugnt.. pratar lite med mari och så.. trevligt.. Kevin har somnat i soffan så ska snart väcka honom :)

Kommentarer
Postat av: sq

Spiderman pojken... han e bara helt vacker. =)

2009-03-18 @ 20:15:13
Postat av: sofia

Svar Sq: skojar du ... han är mer än vacker.. :D han e helt härliiig

2009-03-19 @ 09:50:03
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0