lördag .

Godmorgon godmorgon..

igår vaknade jag runt Elva, sen runt tolv kom s, k och t och hämtade mig.. vi åkte till bj och skulle spela badminton,där var också m, h och p.. : ) .. vi spelade väl typ två timmar.. skönt de, jag tycker om badminton, även fast jag kanske inte är den bästa spelaren..  så duschade jag.. efter det blev de mat.. gott gott.. sen låg jag och vila 1 timme (A) .. haha sen fick jag ryck och börja städaa och möbblera om mittt rum.. :D fint fint.. haha.. de tråkiga är att mitt rum är så litet att man inte kan göra så mycket med det..

Sen gjorde jag inte så jättemycket.. satt vid datorn och sådär :) och så ringde d en stund.. hahaha .. trevligt trevligt.. ;P .. vilket dialekt alltsååå. ;P ...



Idag är det söndag, vilket betyder en ny dag.. pratade nyss med kevin som ska komma hit snart.. den killen assså, han får komma när han vill, för att han e så sööt.. hahaha :D:D får se vad som händer idag.. vi ska iaf till A och fira henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0