Måndag.

Känner att jag inte skrivit så mycket som jag brukar.. men iaf.. jag har lagt in bilder från både camran och mobilen så de kommer bli en del bilder nu =) ..

Idag iaf har jag haft en lugn dag i skolan.. började med religion.. vi gick igenom Kristendom, islam och judendom.. hur de hör ihop och vad som är skillnaderna.. intressant intressant ;D.. sen va de UF för hela slanten... vi håller på att avveckla företaget så vi har skrivit årsredovisningen.. eller aa vi håller iaf på.. vi hann skirva nästan 4 sidor idag.. duktigt tycker jag.. haha.. 

sen när jag kom hem åt jag.. och så pluggat massor .. historia mest och så rättskunskap..





Efter det började jag spela lite james bond med Niklas ( min lillebror ) haha... de e faktiskt roligt .. iaf när man inte spelat det på länge.. självklart vann vi, eftersom att vi är ett bra team tillsammans.. muhaha..


Nu blev han felvänd, men aa ;P här e min bror iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0