Måndag.

Idag vaknade jag helt jättetidigt.. haha eller mamma kom in vid sju .. och ba " niklas är inte hemma " och jag " nehe var e han då? " hon " jag vet inte " hahahaha så går ja upp äter frukost och sådär..

första lektionen skulle bli religion, men vi hade inte det.. sen skulle vi lyssna på några som pratar.. någon från stöd center och en från förmedlings..nåt .. de va intressant faktiskt..

sen lunch.. jättegod mat.. kyckling.. haha sen UF sen hem.. åt lite hemma hahaha och så tillbaka till skolan med mamma sen hem igen.. sen vid fyra åkte jag ned till friskis för att möta kusin.. vi fick en instruktör.. han såg ut som en nallebjörn lovar.. haha.. vi träna från fyra till runt halv 7.. klockan 7 kom rebecca då fick vi en till instruktör.. 

de roliga är att eftersom att båda är under 16 får de ej träna utan mig ;)  hahahaha...
sen åkte jag och kusin hem till mig.. åt lite banan och sådär.. haha och nu sitter jag här och är helt seeg..  ser på tv :)




Kommentarer
Postat av: sq

men vart var niklas då? det förtäljer liksom inte historien...

2009-03-31 @ 14:12:22
Postat av: sofia

han var hos Hilda, tror vi ;P

2009-03-31 @ 22:34:50
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: Slyyn

Sv:Jafan, helt okej.. 2:an var dock int lika bra :P

2009-04-01 @ 00:59:31
URL: http://slyyn.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar slyyn: Yeeaaaahhh... jodå ja gillar båda :D

2009-04-01 @ 11:28:21
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0