Måndag !

Måndagar är så sega.. eller vad säger ni? Första dagen i veckan.. börjar tidigt.. och usch.. haha..

varje måndag är det väldigt svårt att ta sig upp från sängen.. vill bara ligga kvar.. men till slut lyckades jag.. höhö... de va UF första lektionen.. vi kollade på små snuttar på youtube.. haha.. de prata om uf och sådär... sen så tog läraren på en.. och de va några killar som åkte motorcyklar.. och ena hade kamran i hjälmen.. alla i klassen skratta och läraren förstod ej riktigt varför.. sen när halva filmen gått säger han " Hörrni jag tror det här är fel " Hahahhaha..

Sen hade vi religion... vi lämna in uppsatser.. och så lyssnade vi på en hinduisk munk.. det var faktiskt väldigt spännande tyckte jag.. han kändes så luugnt och så.. han visste verkligen vad han pratade om..

Just nu är det lunch, men eftersom attt jag bara har en lektion kvar och jag vet att det kommer vara väldigt god mat hemma tänker jag inte äta.. sitter istället i ett grupprum...emma och ellen är iväg och äter.. vi får se när de kommer tillbaka och när vi börjar..

efter skolan får jag se vad som händer... sista lektionen är iaf UF ( igen ) .. slutar väl runt 20 över 1.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0