MOGET !!

Kusin ringde för ett tag sedan och var väldigt upprörd. Hon berätta att nån höll på att vara elak mot min andra kusin.. då blir jag inte glad kan jag säga..  hur moget är det att kalla en person för "hora" eller "fegis" eller skit i skolan? msn? sms? .. snälla nån.. vill du komma och säga något ta det till henne direkt istället för att hålla på som en omogen liten jävel :D  ..

Du vet vem du är och det är bäst att du slutar.. min kusin är ingen man bråkar med..

och va fan va de ni bråka om? en kille ? eller typ du och en av min kusins kompisar bråka om en kille och min kusin blev arg på dig och du börjar kalla henne fula grejer?!

MOGET !!!!!!! blir så irriterad !!! :D 

Får se hur de går imorgon ; ) någon kommer ju inte vara så kaxig iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0