Onsdag.

Äntligen mår jag mycket bättre..

Idag är en sånhär dag med låååång sovmorgon.. vaknade runt 9 .. härligt .. men ändå inte.. haha.. lååg kvar i sängen och segade riktigt länge.. så ringde kusin mig.. prata lite.. sen gick jag upp och jag och mamma dansa lite .. hahahaha.. och så satt vi och kolla på tv och åt frukost.. mysigt mysigt..

har precis fixat iordning mig och är redo för skolan..

tittar man ut ser man att de e fullt av snö ute och det har inte slutat snöööa än.. helt jobbigt.. men inte ska det hindra mig från att vara ute.. haha.. ska kanske se till att åka pulka i helgen kankse.. med kevin?!  haha... vi får se hur läget är..

Två lektioner idag bara, så det är skönt.. det är väl mest för projektarbetet som jag går.. = )
Funderar på att klippa mig lite, toppar och sådär idag.. och plugga.. Religionen :) .. får se hur det blir med den saken.. haha.. och färga håret vill jag med göra ?! och sola hos kusin?! hahahaha.. ja ni.. mycket vill man göra.. får se hur mycket man får gjort efter denna skoldag : )

Ciaoo Så Längee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0