Segish

Dagen började seeegt.. hade marknadsföring, men ingen lärare och ingen visste vad man skulle göra, så de va ju smart ?!?! noot.. =/ .. irriterande faktist.. sen va de lunch.. och så va de typ historia sen mentorstid..

tyckte att de va lite taskigt att namnge de som har ig varningar inför hela klassen faktiskt =/ .. och NEJ jag var inte en av dem, men skulle inte bli så glad om de skulle vart jag och läraren säger de inför hela klassen.. dumt dumt..

iaf igår klippte jag ju mig och färga håret.. tack tack så mycket för alla fina kommentarer :D bliiir glaaad

Nu sitter jag bara här och inväntar på att matlagningen ska börja. tror vi skulle göra ngt med kyckling.. hoppas det..
de e lite knas att hålla reda på när vi ska och inte ska ha matlagning.. det står att det är jämna veckor, men idag är de udda och vi ska tydligen ha.. =/ ... knaaaas..

Efter matlagningen tror jag nog att jag drar mig till syrran min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0