Shuuh

haft sovmorgon idag.. skönt.. fast det har jag iofs varje tisdag.. marknadsföring va första lektionen.. sen lunch.. men jag och emma var inte så hungriga, så vi köpte bara lite fika istället..

idrott va det sen.. brushaan kom och checka.. hon kan inte motstå mig vettnii ;D ..
vi spelade volleyboll.. de va faktiskt kul.. det är roligt eftersom min klass är inte såna som skrattar om man missar eller så.. vi har kul och kör för skojjets skull liksom :D sen blev de pingis med.. de e mindre kul, men det gick bra..

Nu Sitter vi här i vårt område ( FG ) och sitter och luffar vid datorn.. om en halvtimme har jag utvecklingsamtal.. hoppas det går bra.. höhö.. sen blir det finska efter.. och så slutar jag för dagen  =)



Brushaan och jag.. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0