Sitter i skolaan..

Orkade inte gå upp i morse.. var så seeeg.. gick upp runt 10 i 8.. haha.. började halv 9.. stress blev det men jag hann ändå...
hade rättskunskap, och så svenska.. sen religion.. fast på religionen hade vi ingen lärare.. så vi gick och åt lite tidigare.. med annie och de.. det var inte så jättebra stämning, men sånt som händer.. höhö..

Nu sitter jag i ett grupprum med ellen och vi ska väl börja skriva och försöka bli klara med en religionsuppgift som är till måndag..

håltimme till 2, så en bit hinner vi nog i alla fall.. :D


Denna bild är typ den enda jag har i skolan.. men fin är den..
den har jag gjort på webdesignlektionen i tvåan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0