Stresss..

Ohh såg nu att jag varit dålig på att uppdatera denna vecka.. sorry för det.. det är så mycket som ska göras så jag har inte orkat...

Men i alla fall .. I måndags efter skolan mötte jag brushaan i stan ochvi skulle gå till ungdomsmottagningen men det var stängt så vi åkte till X och sen blev det ica maxi,där vi köpte yogurt och sådär.. sen åkte vi hem till mig och åt och snacka och chilla vid datorn.. haha alltid lika trevligt.. sen blev det bara tv och sen godnatt ;P

Igår var det skola som gällde sen efter skolan åkte jag, emma och ellen till Västerås för att fixa lite inför imorgon.. ( mässa ) ... när vi kom tillbaka började vi måla och sådär.. gick bra.. tycker om att måla..sen när jag kom hem var kevin och alla hemma hos oss.. jag sålde ett halsband.. mycket bra.. haha.. och så däcka jag typ..

Idag gick jag till skolan två timmar innan vi började.. ( duktig eller vad ) .. och sen efter skolan åkte vi direkt och målade och sådär..kom hem för en stund sen.. har packat massa grejer till imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0