Tisdag

Sovmorgon idag.. men de hjälpte inte mig.. ja somna sent och vakna sent.. och va helt trött när jag vakna.. iaf hade marknadsföring.. redovisning.. de gick bra.. ;P .. sa iaf så mycke jag kunde.. haha.. och så luunch. åt me mickis.. äcklig mat så vi åt typ inget.. tragiskt att man måste äta sån mat när de ej e gott.. 

Efter maten va de idrottt.. vi spela bandy och fotboll.. haha naaaajs :D .. och så  håltimme o sist finska.. ja och ellen satt o va trötta .. gjorde ej så mycke.. haha .. sen kom brushaan..

Efter finskan gick vi hem till mig.. vi laga mat.. pasta såklart.. haha.. och så ¨åkte vi till skifftinge snabbt ,. och så hem till mig.. luffade vid datorn,, sen bakade vi.. sockerkaka.. medan den va i ugnen gick vi till lidl.. haha och sen hem  igen till datorn.. när den va klar fika vi lite och så spelade vi gjort.. jag VANNN :D haha fast hon ledde läääänge.. :D host nybörjartur host.. hahaha..

sen luffade vi vid datorn igeeen.. sen följde ja med henne till bussen.. sen skynda ja mig hem så ja skulle hinna se andra avenyn :D

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0