Weii

Efter skolan kom kusiiin <3.. vi gjort inte så mycket i början.. satt och snacka och luffa vid tv:n.. sen börja vi sjuunga.. VI riktigt SKREEEEEK hahahahaha helt hesa blev vi och så kom mamma och "sjöng" hahahahahahahaha... ni skulle hört.. iaf vi sjöng typ 15 låtar och sen blev vi döda i rösten.. drack lite och så blev vi helt sega så vi följde med på en biltur.. haha vi somna i bilen.. och så hoppa vi av vid kusiiin.. vi satt och titta på tv .. sen tjata jag, moster och kusin på att vi va hungriga.. men ingen av de orka laga mat så då gjorde jag det.. duktig är jag.. haha pasta blev det.. älskar pasta.. kan äta hur mycket som helst.. hahahah !

Efter maten kom jessie med masssaaa glasss och chokladsås och allt.. hahaha.. vi moffa och så spela vi spel...först nåt med klossar  och så barn geni.. Hahaha .. de fanns sjukt lätta frågor .. ena va typ " hur ser finlands flagga ut " men så va de en fråga " Vilken apa är vi människor mest lik " Hahahaha min kusin kunde ej.. vi gav massa ledtrådar.. jenny säger " chaaaaaampis " och jeessie ba " ameeeeee champang " hahahahahaha... rätta svaret är Chimpans..

sen kom pappa och hämtade mig..  och nu sitter jag här och segar :D .. ska nog lägga mig tidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0