1 år och 10 månader <3

Ahoooo tiden går så fort.. de känns som allt hände igår.. tiderna i skolan, vilsta, xbox, första kyssen, hahaha.. u namned it..  haha.. men idag är det 1 år och 10 månader sen.. jävligt lycklig tid med dig.. med några dåliga dagar och många bra..

Idag efter skolan träffa jag älsklingen min.. vi prata och myste som vanligt... vi laga lite mat och sådär =) Jättemysigt.
förstår inte hur man kan älska en person så mycket.. ;D

iaf.. efter han åkte hem kom kevin.. så ja lekte massor med han.. sötare  syster son finns inte.. hur underbar som helst.. vi dansa, sjöng, rita, åt glass, spela data och bara kasta boll.. haha..

Men nu sitter jag här och ska läsa igenom mitt tal som jag ska ha imorgon. ska väl sova om en stund med .. =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw grattiiis

2009-05-15 @ 11:18:02
Postat av: sofia

svar: awww taaack

2009-05-15 @ 22:03:51
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: alex '

de va jag som skrev de där imorseeeeeeeeeeeee :P

2009-05-16 @ 00:36:38
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0