Brushaan + jag = chilldag ;P

Igår var jag med brushaan min.. slutade tidigare än henne så gick till hennes skola för att möta henne.. vi satt och pluggade lite och snackade och så.. sen kasta de ut oss så vi gick hem till brushaan.. fast sen skjutsa hon mig haha på sin cykel.. guppelliiiiiguupp ;D .. vi åt lite och sådär.. snackade.. sen kände vi oss bleka så de blev att ta bussen ned till stan och sola i nyfors.. haha.. de va ba vi där, så vi valde de bästa rummet.. haha..

när vi kom ut därifrån  kände vi oss bruuna.. hahaha. vi satt och chilla lite.. i nyfors dåå.. då kmr två polisbilar.. hahaha ovanligt.. och de som poliserna jagar sitter bredvid oss..  hahaha.. mer behöver ja ej säga ;D ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0