=/

idag iaf ringde mamma i morse.. de va sköönt.. gick upp o väkte bror sen kunde ja inte somna om.. gick till skolan... snacka lite med ellen och så.. sen vänta ja o mickis på henne så blev de lunch.. efter åkte vi till stehlo ( vårt fadderföretag )  för att lämna in vår rapport.. skönt att äntligen va klar med den..

Efter hade vi historia.. fick tillbaka min uppsats.. KUK I LÄRAREN Säger jag... så jävlaaa arg jag blir.. står att ja gjort helt rätt och analys och källförteckning ser bra ut ändå ger läraren mig bara G - ... !!!!!! :@ :@

Aaajaaa iaf.. sen skjutsa älskliingen mig till sjukhuset .. där jenny vänta.. hälsa på mamma.. =) .. maria va där med.. sen åkte vi till pappas jobb och köpte glass sen gick vi prommenad hem.. sen blev de chill vid datan.. och laga mat.. lax blev de =) .. gott..

chill vid datan hela kvällen.. ;D men de satt fint..

NU har jag precis ducha och så.. ska väl plugga om en stund sen sova... imorgon e de sista dagen med lektioner.. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0