fredagsmys .

Idag är det fredag igen, vilket betyder fredagsmys..

Dagen har varit seeg.. riktigt seg faktiskt.. började med nationella tal, vidare med uf arbete.. slutade med historia uppsatsen.. och allt blev klart idag.. sköönt..

efter skolan gick jag och ellen ned till stan för att lämna in årsredovisningarna.. Sen gick vi runt en stund på stan.. sen blev vi så hungriga att vi åkte hem,.. var och en..

hemma så åt jag och sen däcka jag typ.. kusin kom.. och vi spela lite poker och sen fia med knuff.. ;D .. höhö.. och sen så åkte vi över till dem... lekte med kevin, som kom över även han.. vi lekte i lekparken och gick ned till vattnet..



Nu har jag och lillebror precis hyrt filmer , hata göteborg och Capriccoisa ;P.. så nu ska vi se dem.. hoppas på att dem är braaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0