HÄRLIIGARE KAN DE EJ BLI !! ;D

hahaha sorry för bad uppdatering..

eftersom att det har varit en sån lång helg har jag från onsdag sovit över hos mina kusiner.. kom hem idag :D ( fredag) ..

I onsdags va de lugnt i skolan.. virre kom över och sen kom bror .. vi gick hem till mig efter.. vi tog de lugnt och sådär.. haha sen åkte virre hem.. då kom kevin.. han sminka mig ;P haha.. han tycker de e as kul =/ .. de blev ej så fint men aaa ;P hahaha.. va kan man förvänta sig av en tre åring.. haha.. sen åkte vi över till mina kusiner.. vi åååt hemmagjord pizzaaa... som åkerpung och JsatansS hade gjort.. hahahahahah.. skiiit gooooooood :D sen blev de hoppa hoppa och hoppa och sen blev de att fiskaaa... hahahahahahhahaha jenny fick två fiskar.. haha stackars fiskar, de fick åka karuselll... hahahaha.. och massa folk där som ba glodde och asg åt oss.. hahahahaha.. sen spela vi vem vill bli miljonär.. haha.. massa chips och annat gott fanns ;D... haha.. sen på kvällen blev de skräckfiiiiilm.. hahahaha... guuuud ja o virre höll på kissa på oss.. vi satt typ på varandra ;P .. sen däcka ja ..

torsdag vaknade vi ganska tidigt.. sköönt.. åt frukost alla tillsammans.. wei wei.. :D länge sen man gjorde det faktiskt.. efter de blev de lite hoppa och sådär.. sen fixa ja mig och följde med carina hem till mig för att hämta lite saker.. när vi kom tillbaka skulle vi göra vax.. hahahahahha.. trodde vi jaa.. de blev ju typ godiiis =/ .. hahaha... de blev segt ett tag.. spelade lite vem vill bli miljonär.. hoppa.. och lite chill.. sen bakade jag, åkerpung och jenny... ;D .. chokladbollar.. de bleeeeev perfektaaaaa ;D we dont give u the recept ;)   hahaha.. sen blev de luuugnt igeeen.. efter locka jenny mittt håår.. de blev sjuukt fint :D. .. så hon ska jag boka till studenten .. haha.. och senare gick vi med åkerpung till bussen för hon skulle hem..  på vägen hem prata vi massor.. sjukt trevliigt.. sen blev de väl inte så myckeeet.. de blev vattenpipa och snack.. sen somna jessie o bror .. haha så ja o jenny tänkte se film, men vi orka ej så sen vid 2 gick vi och la oss ;P ..

Idag vakna vi rätt sent, men drack lite te till frukost sen fixa vi oss.. jag och jenny drog till tuna park eftersom att de va regnigt... syrran o kevin följde med.. vi kolla runt lite.. köpte bh =) .. och sådär... sen fick ja en pressent av min kära kusin ;D .. tackar tackar.. haha.. när ja kom hem tog jag de bara lugnt.. kolla på talang... =) .. och nu sitter jag här med te och ostbågar.. haha.. gotttigotttgott... 


hahaha man kankse inte ser så
 mycket men såhär sminka kevin mig ;P



Jenny som fiskar.
. riktigt duktig va hon


Åkerpung när hon fiskar..


Jessie och Niklas.. de fiska ej..
 bara skrek och skräämde bort fisken ;P



MÖRTEN ;D .. hahaha jenny fick två såna hääär :D



Utsikten.. sååååååå fiiiiiiiiiiiiiin :D



haha vi gav fiskarna till katterna.. de blev såå galna.


Myyyyyyys


GOTT GOTT I GOTT GOTT ;D hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0