helgen är över .

I lördags var jag på stan med jenny, jessie och åkerpung.. vi hade jättetevligt.. haha.. när vi kom ned kollade vi på massa som dansade.. men de va inte så duktiga så vi gick runt lite på stan.. haha.. de fanns massa clowner och ja e lite små rädd för dem sådär ;P hahaha.. jobbigt värre.. men så är det..

efter gick jag och jessie tillbaka för att kolla om de va nån rolig som uppträde.. de va emilia, hon som sjunger big big girl ;P .. hon e så sööt.. haha hon typ loog hela tiden och va värsta charmig.. haha.. 

sen gick vi och köpte en vattenpipa till min kusin, och sen blev de jordgubbar.. vi köpte två lådor.. 8 kr st :O billiiigt säger jaaag bara ;D.. haha..

sen lyssna vi på the pudels.. hahahaha... sen åkte vi hem till mig.. vi sjööng som åsnor.. jvla rocklåtar som gjorde oss lite hesa.. hahaha.. vi åt sen.. och sen åkte ja hem till dem.. vi åt jordgubbar och sådär.. sen gick vi ned till sjön.. vid sjön fiska vi och rökte vattenpipa.. vi satt där läänge.. de va supermysigt.. sen börja jenny typ dansa.. hahahaha.. porrjenny ;P.. haha.. iaf sen lekte vi lite hahaha och så hem till dem igen..

vi chilla vid datan och tog det lugnt.. och så blev de grillning.. hahaha.. sen kom en vän men skulle gå direkt igen nästan.. haha.. vi satt uppe till 2-3 och sen somna vi..

söndagen va riktigt härlig.. solen sken på bra så vi låg på studsmattan och sola.. pappa och niklas hämta mig och då blev de att fara hem.. vi åt sen duscha jag och sen fastna jag i sängen  hela dagen.. läste en bok som ja fastnat föör..

kevin va här med. så vi lekte massor.. sen läste jag bara hela kvällen och kolla på filmen click som gick på kanal tre igår :)

Bilder från i lördags










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0