Jag, virre + bror = SKRATTANFALL

Hahaha.. gårdagen va helt underbar.. hahaha.. kom hem skit tidigt för vi inte hade några lektioner typ.. och sen vänta ja på kyckling för mamma laga mat.. efter kom kosar en stund.. kolla på film och sådär..

när han stack så smsa virre mig och sa att hon inte orka åka hem direkt.. då åkte jag och niklas ned för att möta henne.. haha.. vi gjorde först syntest.. eller aa vi o vi.. jag gjorde.. haha..

och sen gick vi runt i massa affärer.. de va katastrof för varje gång ja tog på något ramlade de.. hahaha.. snacka om oturen i handen.. ;P .. iaf vi skratta så vi kissa på oss... 

hahaha.. vi tog 20aan hem.. och efter när vi hoppat av bad ja niklas skicka sms till henne o ba " hej gumman :) " hahahaha för hon har inte hans nr.. de va sjukt kul.. hahahaha..

efter åt vi lite och sen drog jag till syrran.. lånade hennes locktång och skor till studenten.. haha.. och lekte med kevin.. ;D ..

Sen blev det bara att dra hemåt och in på msn.. hahahahahahahah jag och virre satt med cam på.. och min cam har såhär roliga funktioner.. så ja satt där och asg.. och hon med.. haha och så tog vi på micken.. hur kul som helst.. hahaha.. kan inte sluta skratta när ja tänker på det.. men sen dog datan.. hahaha..

då blev det att läsa min underbart braiiga boook ;D .. sjukt bra, sen däcka ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0