Lyckad helg .

Det var en väldigt lyckad helg.. haha haft så kul och vädret har varit perfekt..

fredagen tog jag det lugnt.. åkte till kusin en stund och sen hem... igår åkte jag över till kusin runt 12 - 1 och börja direkt sola.. haha.. sen kom virre över och sola med mig.. det blev mycket snack.. om allt mellan himmel och jord.. 

sen börja vi hoppa studdsmattaa.. hahaha förstår inte hur vi kan ha så kul på en matta.. hahahaha.. kan ej sluta skratta när jag tänker på det.. vi måste va typ världens barsligaste hahahaha..

iaf sen kom bror min och va med.. och senare gick vi för att hämta åkerpund.. haha.. vi alla satt och chilla sen blev de grillning ;D muuuummmsssss.. .. älskar grillad mat.. iaf sen skulle moster och malle ut då hade vi FF.. hahahaha..

vi spelade kubbb och hoppa på mattan dårååå.. och så fick ja o virre för oss att baka.. alla rösta och de blev chokladbollar.. hahaha.. mums vaa godaaa dem bleeev.. efter kolla vi på eurovision song contest.. NORGEEE VANN ;D han va grymt söt och jättebra låt.. tycker jag :D...

hahaha sen blev de chill vid datan och lite solariuuum  ;D och sen gick virre hem och då blev de film för oss andra ;P..

efter ett tag däcka ja .. haha.. 

  


 


Hahaha söndag blev bra den med.. idag assåå.. vi börja med frukost och så kom virre över.,. vi solaade.. chilla på studdssmattan och så.. hahaha.. senare på dagen kom vi igång med gräsklippning och allt.. hahaha.. de blev jättefiiint ;D.. röjsågen blev min vän ;D .. haha.. men underbar helg och underbart väder.. de e pluuus för mig :D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0