Mami is sick =(

Awww mamma har varit sjuk hela helgen.. så har tagit hand om henne så gott jag kan.. men de e svårt när man har en envis broder ;P ..

iaf.. igår va de skola.. luuugnt.. gympan va ute i de soliga vädret.. haha men astman hängde inte med där.. men de gick bra.. sen hade vi finska.. o ja o ellen va nervösa för att vi skulle ha prov.. när vi kom in där hade Ewa värsta flinet och ba " tjejer vi skiter i provet, ni har ändå VG " hahaha :D.. vi blev så glada... haha istället kolla vi på film en halvtimme sen fick vi gå ;D

efter skolan gick jag, ellen och emma hem till mig för att spela in en skolgrej.. haha de gick braaa.. ;P .. hahaha.. sen cykla ja racing fart till thomas och syrran för att redigera den haha.. den blev fin fajktsitk.. får se va mina medarbetare säger idag i skolan.. vi ska nog kolla på den innan vi lämnar in den :P

hela kvällen har ja suttit framför skype o haft kul.. hahaha..

idag har jag sovmorgon till 20 i ett.. men gick upp tidigare .. för att ta hand om mamma och städa upp lite =) ..
ikväll är de shan the man också :D med brushaaan.. hoppas han e bäst som vanligt.. och massa nya skämt :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

de kommmer bli bäästiiiii ;D

2009-05-27 @ 11:29:29
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: Emma

Filmen blev ju skitbra! Haha. Hoppas att du får roligt ikväll!

2009-05-27 @ 17:03:26
Postat av: Anonym

Svar Alexandra: Jaaa de vaa sjuukt bra :D



Svar Emma: Jo den blev helt okej faktiskt.. hehe.. jo shan va braaa :D

2009-05-27 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0