pluggdag (?) buhuu

Idag e det en seg dag faktiskt, men är glad så det gör inte så mycket.. det gick bra i skolan.. köpte studentbiljett med älsklingen, så han och jag och brushaan ska väl troligen gåå =) .. om ingen mer .. vi får se.. de kommer nog blii as kuul tror jag.. :D:D:D eller ja vet :D...

gympan va sköön.. den va grymt rolig faktiskt.. :D.. bra tjejer.. ;P .. sen åkte jag och ellen till banken och fixa lite grejs, sen tillbaka och hade finska.. haha prov n'ästa vecka.. VI E KÖÖÖRDA... hahahaha.. vi får väl plugga på :P

efter skolan blev de typ springa hem.. hahaha.. min rygg dödaaaa.. usch.. jävla skolböcker eller va de e som dödar =/ ... iaf.. faster va hos oss.. hon gav mig mer jobb.. + helg.. så får massor nu.. glaad.. nu ska vi ba fixa jobb till brushaaan.. NÅN SOM HAR NÅT TIPS PÅ JOBB??? ..

sen har jag bara suttit och pluggat och pluggat.. fick till slut klart mitt nationella tal.. svenska b... skickade över till brushaan, som får läsa och se va hon tycker :D..


här är jag och brushaan *hihi*

Kommentarer
Postat av: a '

aaaw :D:D söta vi äääärq

2009-05-12 @ 20:40:03
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

svar a':sööötastee :D

2009-05-12 @ 20:42:42
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0