Shuuu

Shuuhuu mamma e kvar på sjuhuset ..  men hon börjar bli bättre vilket e kul att höra..

Igår va de skola och efter skolan va de mys på djurgårn me klassen + ngra till.. tog med mig jenny... innan djurgårn va de torshälla rundvandring som va planen.. haha.. de va kokhett väder och ja va så trött.. fick glass efter... tackar.. hahah.. iaf älskling kom o hämta mig och sen kom kusin hem till mig.. vi fixa lite och sådär, sen gick vi till djurgårn.. spela kubb och snacka.. rökte vattenpipa och hade allmänt mysigt.. de va roligt, med få undantag som ja inte behöver ta upp här =)

sen åkte vi hem till mig och hade skojj.. haha.. jenny sov över.. ;D

Idag vakna vi runt elva.. åt frukost och sen cykla vi till bj och spela badminton.. haha.. och lekte ute med barnen ;P.. sen kom vi hem och efter blev de prommenad.. haha rökte vattenpipa.. till slut hamna vi hos moster som grilla, medan vi solade.. härligt hett väder idag.. och imorgon ska de blir varmare.. tänk er :D ..

iaf... vi åt flintastek.. mums va gott de va ;P.. sedan åkte ja hemåt.. städat som en tok och imorgon blir de tvättning från 10 på morgonen.. =)

nu ska ja sjunga lite för mig själv. see yaah


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0