Underbar helg :)

helgen började i fredags .. då jag var med min älskling, efter skolan.. vi hade jättekul.. haha vi spelade spel och sen blev de xbox.. haha .. fotboll.. ja förlorade... fast de va kul ändå.. sen hade vi bara allmänt mysigt.. kolla på talang och sådär haha.. senare skulle han hem då åkte jag till min kusin..

hos min kusin åt vi varma mackor.. skit gottt.. haha.. och till det blev det slutet av talaaang ;D .. haha... efter tv och maten blev det POKEEEEER ;D .. hahaha.. de va nice faktiskt.. vi spela o spela.. jag ledde från bröjan, men i slutet va de min moster som vann.. jag kom tvåa iaf.. haha.. bror blev pank ;D ..

kommer inte ihåg så mycket mer.. hahah däckade i min kusins säng till sluuut ;P ...

 



igår var jag med brushaaan min... vii va först hemma hos mig, fixa lite och sådär.. sen åkte vi till vilsta och bredde ut oss rejält.. hahaha.. typ.. och sen blev de på med grillen.. hahaha asssså vi skämms inte fast vi typ brände halva gräset .. hahaha ... fyfy.. ahahaha.. men iaf.. de va skiiit gotttt .. maten asså.. haha och så satt vi och chillaa lite.. med dricka och massa snack och sådär :) jättetrevliigt..

efter blev det SLAGSTA GLASSS... alåå hur länge sen va de inte man åt en slagsta glass.. haha   vi tog chokladsnäcka..skit god tyckte jag den va :D

hahaha efter blev de skifftinge, eller aaa ärstaaa med vattenpipa... trevligt trevliigt.. hahaha.. mitt i allt börja de regna.. helt typiskt.. vi tog undan allt och sådär.. sen precis när allt va nedpackat sluta de regna.. hahaha.. ;P

sen åkte vi hem till mig och chilla.. chips blev det och dricka.. vid datan.. hahaha.. vi kolla runt lite och så tog vi  på shan the man.. efter en stund blir de blackout i datan.. fyfaaan asså.. måste lämna in datorn foooort.. hahaha.. 

iaf jag vet ej va som hände.. en sek vaken, en sek sov ja, en vaken , en sov ja... sen när brushaaan åkte hemåt somna ja typ direkt tror ja =/ ..


   
   
 


idag vaknade jag rätt sent.. åt frukost.. lekt med kevin hela morgonen.. städat rummet och sådär..och nu sitter jag och gör klart religionen :) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0