YEEEY !

gjorde klart religionen.. helt superduktig känner jag mig.. blev typ fem data sidor.. haha.. + lite till ;P ...

efter pluggandet åkte jag till mina kusiner.. nice nice. vi rökte vatten pipa och hoppa studsmatta.. min kära kusin gjorde inbakad fläta på mig och sådär.. sen hjälpte hon mig att fixa ögonbrynen.. skitskönt.. hahaha.. älskar nån när håller på med mitt hår eller ögonbrynen.. hahaha .. sjukt kankse men de e sant.. ;D .. somnar nästan asså..

moster min bakade sockerkaka som vi fikade med sedan.. mumsiiigt.. sen blev det tv..

kom hem för en stund sen och nu sitter jag bara här och segar.. ska sova tidigt idag tror jag.. börjar redan bli trött :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0