1 oktober

Shuhuhuu idag är det den första oktober, vilket betyder att imorgon är det den andra.. och vem fyller år då? joooo, JAG ;D 19 år blir jag imorgon.. wei wei..

i onsdags var jag med syrran min och kevin på stan ett tag.. köpte inte så mycket.. köpte bara lite smått och gott ;P..  sen gick jag och emma ut med hennes hundar sen rökte vi vattenpipa hos mig.. haha de va ett tag sen.. iaf vi snacka massor.. alltid kul att vara med emma, för hon e nog leendet själv.. haha.. hon ler alltid :D

igår var det möte på odlar'n .. med rektor och allt.. jaja.. ingen kommentar på det.. men man önskar ju att de fanns mer respekt där... =/ .. sen åkte jag till emma och vi gick med hundarna.. sen två timmars promenad.. jätteskönt faktiskt.. :D .. prata o vi prata.. hahaha..

Idag vaknade jag rätt tidigt.. bakat rulltårta och så städat upp i lägenheten.. snart ska jag iväg och hämta kevin på dagis.. och då ska vi göra sockerkaka.. thihihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0