Ahuuhh

Shuhupp som sagt har jag varit barnvakt.. igår hade vi det mysigt kollade på körslaget, åt chips och dipp, och glass.. haha.. sen blev han lite busig och inte kunde sitta stil.. haha men sen skulle han iaf sova så då la jag mig bredvid han och till slut somnade han.. sötnosen.. :D

jag va vaken längeeee.. då menar ja läänge.. satt o skojsade med jenny i msn.. hahah fyfasen va skojj vi hade.. hahahaha.. hon e såå galeeen.. haha iaf.. sen kom kosar in då spela vi lite.. då från ingenstans kommer kevin ut och ba meh fia kom in här.. i mitt rum alltså.. så ja la mig i sängen istället då somnade han om.. haha sötnos.. sen efter ett tag somnade jag också..

runt 7 vaknade kevin.. han kommer närmare o närmare mig och smeker min kind och kramas massor.. haha han e såå sööt.. :D ..

vi gick upp och åt frulle .. och såg lite på tv :) sen kom mamma upp och då gick ja o sov ;P... de e typ allt ja gjort idag.. haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0