Busungen ;P

Aaaa igår då.. innan jag hämtade kevin gick jag och bror och köpte lite kina mat.. gott vaaa de.. nr 18 ..bästa :D.. haha .. iaf sen gick vi och hämta kevin.. stackaren sov när vi kom, men kunde inte sluta le när han såg oss.. thihi. han e för sööt... vi gick hem och hela vägen hem pratade han på om alltmellan himmel och jooord :D

Vi bakade sockerkaka.. han e väldigt duktig på att knäcka ägg, fast han bara är tre år gammal.. thihi.. :D Stolt stolt.. iaf sen lekte vi massor.. sen kom kosar då fick jag ej vara med o leka.. haha.. de satt och gjorde flygplan medan jag gjorde pannkakor.. FÖR FÖRSTA GÅNGEN.. tänka sig..men dem blev supergoda.. allt tog slut :D.. så då blev man lite glad :D.. 

jag och kosar åkte iväg för att hämta min dator.. och tänka sig alllt fungerar nuu.. mirakel..  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0