Godmorgon?Godmiddag?

Aaa jag vet att jag har typ vänt på dygnet helt.. va uppe till fyra i morse.. haha.. spela poker och sådär... kalla mig nörd om du vill  ;P iaf..

sen vaknade jag runt halv 12 i morse.. och ätit lite frukost.. och spelat poker.. kalla mig nörd igen.. hahaha..

Iaf det kom ett brev idag.. till mig.. :D

Detta:





Och gissa vad de va i det???






GODIS .. haha


För ett tag sen.. eller aa väldigt länge sen spelade jag på typ gratisgodis.se ..
sen gick de lång tid innan ja fick de så ja trodde att de bara var ett skämt.. ahaha men sen nu fick jag massa godis.. de e mer än vad de ser ut som på bilden.. massa kola godisar, tuggummi osv :D

Passar väl bra eftersom de e fredag idag.. och fredag betyder fredagsmys.. :D
seee yah '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0