Happy girl

thats what I am ;D

haha.. internet har vairt lite off några dagar, men de fungerar nu som de ska, eller aa redan igår.. men aa... igår var jag med kosar.. han kom hit då gick vi och handla mat.. och gjorde tacos.. de blev jättegottt faktiskt.. moffa allt.. haha.. sen blev de lite chill vid tv och sådär.. poker.. farmville.. haha..

Sverige mot Albanien.. Sverige spelade riktigt bra igår.. men va hände med Zlatan? vad drömde han om? haha.. man kan inte bara stå och vänta på att bollen ska komma till en Zlatan, spec inte när man spelar i ett världsbra lag som barca.. haha fy fy.. men ddem vann iaf.. dem va duktiga.. men VM blir de inte för de .. men vad gör de.. huvudsakligen va att dem va bra.. haha ..

iaf.. sen blev de ännu mer tv.. han sov kvar här.. idag vaknade vi riktigt sent, så de nämner vi inte ens.. sen kom Kevin och alla.. haha lekte massor.. och sen kom jenny.. då gick jag och hon och solade.. riktigt riktigt sköönt va de.. och hon fick beröm för sin fina sångrööst ;D .. så de va kul.. haha hoppas hon söker idol nästa år, så får vi se hur de går :D..

Just nu sitter jag bara här.. har suttit vid facebook ..

men vet ni en lite konstig sak? när jag har tråigt går jag och borstar tänderna?! :s HAHAHAHA.. snälla vem gör de ? iaf .. borstat typ 5 gånger bara idag :S .. haha störd elr vad ;P..

men iaf.. nu är klockan ganska mycket så jag ska krya ned i sängen och se lite på tv sen sova :D Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0